Ερωτήσεις:
- Από πότε αποφασίζει η πολιτική ηγεσία για τον τρόπο εξέτασης και την αξιολόγηση ενός μαθήματος;
- Είναι πολιτικό θέμα η αξιολόγηση ενός μαθήματος;
- Η αλλαγή αποφασίστηκε μετά από διάλογο με εκπαιδευτικούς ή επιστημονικούς φορείς;
- Με ποια στοιχεία;
- Η αλλαγή στον τρόπο αξιολόγησης συνεπιφέρει και αλλαγές στη διδασκαλία του μαθήματος; Αν ναι, πότε θα εφαρμοστούν; Τον Απρίλιο;
- Μήπως η μπάλα θα πάρει και άλλα μαθήματα με "υποκειμενική" αξιολόγηση;
- Το "καθ' ύλην" αρμόδιο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο έχει γνωμοδοτήσει σχετικά;
- Η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων έχει σκοπό να ασχοληθεί με το θέμα ή μπα;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου