
-Σας τηλεφωνούμε από το ΚΕΚ .... για να ελέγξουμε τη διαθεσιμότητά σας γιατί η επιμόρφωση αρχίζει άμεσα. Είμαστε εταιρεία - ανάδοχος της επιμόρφωσης που υλοποιεί το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Η ευγενής κυρία στην άλλη άκρη της γραμμής μπορούσε να με ενημερώσει για τα διαδικαστικά. Πότε αρχίζει το πρόγραμμα, πόσο διαρκεί, σε ποιους χώρους γίνεται η επιμόρφωση. Για τα ουσιαστικά ζητήματα που συνδέονται μ' ένα επιμορφωτικό πρόγραμμα μ' άφησε στο σκοτάδι.
- Ποιο ακριβώς είναι το αντικείμενο της επιμόρφωσης;
- ...
- Ποιοι διδάσκουν, επιμορφωτές του ΚΕΚ ή επιμορφωτές από το Μητρώο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου;
- Βασικααά, και δικοί μας και "απέξω"...
- Είχα διαβάσει στην προκήρυξη (που αποσύρθηκε από τη σελίδα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου) ότι μετά την επιμόρφωση θα γίνει εργασία - εφαρμογή στα σχολεία των επμορφούμενων. Ισχύει αυτό;
- ...
Για όλα αυτά, υποθέτω, ότι θα ενημερωθούμε μετά την έναρξη της επιμόρφωσης. Αναρωτιέμαι όμως, υπακούουν όλα αυτά σε μια ολοκληρωμένη στρατηγική επιμόρφωσης; Μπορούν 30 - 40 ώρες επιμόρφωσης να απαντήσουν στις απορίες και στις αγωνίες των συναδέλφων; Έχει σχέση (και αυτή) η επιμόρφωση με πραγματικά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στις τάξεις ή θα είναι μια από τα ίδια, αναμάσημα θεωριών μάθησης σε συνδυασμό με παμπάλαια λογισμικά; Πόσες κατηγορίες "επιμορφωμένων" εκπαιδευτικών θα υπάρξουν; Και κυρίως, πότε οι πολυτραγουδισμένες ΤΠΕ θα μπουν στις τάξεις μας;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου